Tiden går

Oj vad dagarna går fort.. Klockan är snart fyra och jag sitter fortfarande i handduk och har inte gjort vid mig ännu. Tog en rejäl sovmorgon idag.. men mysigt var det :) Vaknade och märkte att ljuset jag tände igårnatt i fönstret igår fortfarande brann.. Tur att det stod inuti en lykta, kunde slutat illa! *shame on me*



Var på spinning igår, var ju ett tag sen jag tränade nu och det var faktiskt riktigt jobbigt. Är det verkligen ingen som vill börja träna på allvar och hålla det? Jag menar alla köper kort men dem lyser med sin frånvaro... ;) Och visst, jag är en periodare själv men det är ju så jävla trist och träna ensam. Ellerhur? hehe

Annars rullar väl vardagen på som vanligt.. söker jobb oh går hemma.. rastlöshet är typ det värsta som finns. Jag vill göra nån nytta. Dock ringde dem från dagis för en stund sen så jag vikar där imorgon 07.30-16.00 Alltid nåt. :) Ang. kärleken som ni säkert alla undrar över så känns det faktiskt bättre nu.. visst jag och fredde har gått skilda vägar och det är jätte tråkigt att det blir så, men någonstans känns det som helt rätt beslut. Vi växte ifrån varandra helt enkelt. Men som vän behåller jag dig, så lätt slipper du inte mig... :)

Nä här kan jag inte sitta hela dagen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0