Veeeet...

Vet vet vet att jag sätter er åt sidan. Eller bloggen rättare sagt.. För jag bloggar ju för att skriva av mig för min egen skull. Jepp. För mig. Jag är viktigast för mig själv! Därför har jag ägnat all tid åt mig själv och precis vad jag vill göra den senaste tiden... Och det har varit välbehövligt. För ni vet säkert att det är en jobbig tid efter en separation även för den som väljer att lämna. Efter 2 år ihop påminner i stort sett allting om den andre.. And its fucking hard. Men det kan vi prata mer om en annan gång.

Trots mitt tinypyttelilla rum så har det imorgon tagit 3 dagar att slutföra målningen. Haha, kasst jag vet men jag har målat lite i taget. Så imorgon ska jag passa oliver 2,5 timme och då hoppas vi på att han är trött så målar jag färdigt.. Sen drar jag förmodligen till ikea med mami och Jörgen och inhandlar lite nya småsaker som behövs.. :)

Måste ta tag i träningen i dagarna oxå.. Var nere o vände på 59 men nu står vågen så fint på 61... Fortfarande mindre men 59 gillades mer ;) ja de var väl allt för mig, återkommer med lite bilder imorgon... Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske ska

Ändra din about me i hedern att du har pojkvän ?

2010-10-07 @ 21:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0