2 timmar

Har man varit på gymmet för länge när alla har gått och lagt sig när man kommer hem? Hehe. Det blev lite sent idag eftersom syrran ställde in och jag hängde på brorsan och chrille istället. Och dem tränade ju inte förrän åtta idag, också var det chrilles första gång så vi blev kvar i två timmar..

Kom hem för en 40 minuter sen ungefär... kändes sjukt fail och äta så sent men man måste ju äta efter träning. Och jag erkänner, efter 6 timmar utan mat och två timmars träning var jag faktiskt svinhungrig. Så nu har jag precis käkat omelett, mums... och kör man på ett helt ägg och två vitor så kan man äta med gott samvete. :)

Imorgon är det "äääntligen fredag" tänker ni nu, visst? Det gör inte jag. När man är arbetslös blir alla dagar ganska lika faktiskt. Förutom att fler är lediga på helgen. Men det ska bli rätt skönt med fredag ändå... det låter skönare än måndag liksom. freeeeedag....

Haha. jag driver. nu ska jag plocka undan disken och smörja min tatto. Puss!



En gammal bild på mig som blondin. Tror den är tagen för ungefär ett år sen. :) I augusti nån gång, vid odensjön i röstånga när jag, fredde, robin och zicco va där och fiskade.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vissa tatton

2010-09-25 @ 21:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0