<3

Det är dessa små nissarna som gör livet värt att leva. ♥ Dem gör varje dag till lycka och är det nåt jag älskar hos dem så är det deras ärlighet... Nu är inte oliver så stor än så att han pratar meningar men han lyckas charma en ända in i hjärtat ändå :) Jag e så stolt över dig min lille skrutt, så jag kan ana hur mamma känner. :) 

Trots att jag inte har några barn eller vill ha just nu så kan man inte låta bli att längta lite till den dagen man har en liten som älskar en så villkorslöst. Du blir den viktigaste för ditt barn och han/hon blir den viktigaste för dig, förhoppningsvis livet ut.



Kan man få en dålig dag när denna lille grabb kommer med världens största leende och ger en en kram i stort sett varje gång man ska gå hemifrån? Nej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0