8 september

8 september och gud vad många som fyller år idag, (som jag känner) såg det när jag loggade in på facebook. Grattis till er!

Vaknade vid 11 idag, nu är klockan halv ett och jag sitter fortfarande fastklistrad här med handduken om mig. Har inte ens gått o klätt på mig än. Så känner jag mig själv kommer jag ta några härliga timmar av denna dag till att lyssna på hög musik, dansa och göra vid mig. När jag gör det så är jag nästan alltid på så jävla bra humör resten av dagen... någon som känner igen sig? ;)

Annars så saknar jag fortfarande ett arbete och det är faktiskt skittråkigt att vara arbetslös. Fick ett gulligt mail på fb från en f.d arbetskamrat i måndes kväll om att dem saknade mig på "kneget". Haha det gjorde min dag... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0