A drop in the ocean..

Har helt fastnat för den låten... Så jäkla fin!

Idag har jag varit i Lund med Louise. Mötte upp henne på stationen i kävlinge vid två också tog vi tåget in. Började med en fika på Ep.. jag beställde min chai (♥) och hon sin latte också satte vi oss på uteserveringen och snackade skit. Och jag kan ju säga att kylan kryper sig på och det går minsann alldeles för fort.. det var riktigt kyligt att sitta ute faktiskt. Men skönt var det, vi ses allt för sällan gulle! Efter det gick vi en runda i stan och tittade i lite affärer.. kikade in på akademibokhandeln vid halv 4 (blondinbella skulle signera sin bok där då) men det var waaaay to much people så vi kollade bara läget sen gick vi igen. Jag tog tåget hem och hon mötte upp sin loverboy.

När jag kom hem käkade jag också bakade jag en äpplepaj till min lilla familj. Jag e bäst ingen protest. Eller va sägeru mamma? ;)

Efter begav jag och fredde oss till min papi och här har vi tillbringat kvällen... Grabbarna ska ju köra cross i morgon i stort sett hela dagen, och det betyder ju att man måste ta det lugnt kvällen innan så att man orkar och kan (!) köra. Dock känner jag att det börjar bli lite sent nu... så vi ska bege oss hem till sängen snart. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0