And off we go

Till drömmarnas land... Dock drömmer jag oftast mardrömmar :(
br> Idag har vi varit i Åstorp i stort sett hela dagen. Lite över 3 stack vi och var hemma igen vid kvart i 9 (?) Han fyllde iallafall 75 min farfar, och det var skönt o träffa honom och kul att se hur glad han var över vårt sällskap. Vi har haft många fina stunder ihop... Love <3

Annars har vi inte gjort mycket mer att stå utanför mig och prata med lite vänner som tittade förbi. Trevligt. Och för övrigt har jag inte mer o säga än att idag var det hela 9 år sen world trade center rasade (galet!) och jag har faktiskt skänkt alla dem som förlorade någon en tanke. Har även skänkt en tanke till Robin som fyller år.. Grattis på dig!

Nu ska jag sova. Om det går. Har liksom skullat det i en och en halv timme nu mEn det vill sig inte rikigt. Natti!

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Hi!..allt bra idag eller? :), hoppas det =)..ha en fortsatt bra dag.

PS: bloggdesign tävling på gång, ta en titt på bloggen..

2010-09-13 @ 04:53:34
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: Haval B Aziz

Tittar bara förbi och säger hej :)..,Kram kram :)

PS: bloggdesign tävling på gång, ta en titt på bloggen..

2010-09-13 @ 04:54:06
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0