Bad

Hej vänner!

Efter mitt senaste blogginlägg blev jag så rastlös... kände verkligen inte för att dra till gymmet själv så jag varierade lite och begav mig till simhallen istället. Det är ju skitjobbigt åh simma? Jag simmade i en kvart sen bastade jag typ 40 minuter. Riktigt skönt var det.... men jag fick gå ut ur bastun tillslut för jag kände mej alldeles dåsig. E det nån som vet varför pulsen går ner skitmycket? I slutet andades jag jättetugnt och med jättelånga mellanrum...

Det var iallafall skönt att variera sig som sagt men jag upptäckte att det är sjukt tråkigt att träna själv vad det än gäller. Många tycker det är bäst att träna själv för att man får mer gjort, men så e inte jag. Jag tycker det är bättre och va två, då peppar man varann. Samma med att träna gruppträning, det blir roligt på ett helt annat vis...

Här e en bild på hur jag ser ut nu iallafall i min "viktresa".. (som vanligtvis går väldigt fort upp och ner) *Haha* Hoppas inte ni blir allt för upprörda nu för att bilden är lättklädd.. tror ni har sett tjejer i bikini förut :) chansar iallafall på det...




Kommentarer
Postat av: Anonym

absolut inget fel på din kropp, du är naturligt snygg som du är :)

2010-09-03 @ 16:10:40
Postat av: Emma

Tack :) vem är du?

2010-09-03 @ 21:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0