CS

Hellu!
(Vad tyckte ni om bilderna på Channing tatum? HOT... Sorry älskling, men han e snyggare än dig)

I morse när mitt hjärta hade stuckit kunde jag inte somna om. Så jag satte mig vid datorn och sökte lite jobb. Förutom det har jag fördrivit min 3e arbetslösa dag med shopping. Åkte till centersyd med Pontus, kim och paula. Men eftersom dem skulle hem lite tidigare än oss så tog vi bussen. Fick iallafall köpt ett par jeans, en skinnjacka (med fuskpäls) och ett par spetshandskar. De två förstnämnda var precis vad jag behövde inför hösten och denna gången lyckades jag fan köpa något jag verkligen behövde!! :D grymt, haha.

Tog bussen hem vid halv tre... hem och laga mat direkt, eftersom magen skrek efter det. Det blev torsk på menyn.. yum. Nu sitter jag här och har beslutsångest över om jag ska dra och träna gym med mig själv eller om jag ska träna spinningpass kl 6. Eller om jag inte ska träna alls...? Vilka problem ellerhur?

Orkade inte ta några seriösa bilder men här e lite sneak peaks på jackan...









Kommentarer
Postat av: Anonym

jackan ser grymt snygg ut! Var är den köpt? :)

2010-09-01 @ 17:25:50
Postat av: Emma

På cubus :) fanns en på vero moda med men jag gilla denna bättre..

2010-09-01 @ 20:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0