Då kör vi



Nu har jag smakat båda de nya Naturdiet shake "Limited Edition" smakerna.

Meningen är att svenska folket ska smaka båda två och sedan gå in och tycka till på deras hemsida. Alla som röstar är med och tävlar om produkter från Naturdiet till ett värde av 2000 kr. Omröstningen avslutas i slutet av oktober och från och med v3 2011 finns den vinnande smaken i de ordinarie sortimentet.

Såhär tyckte jag:

Choco/banana. Jag gillar banan och jag gillar choklad, men kombinationen av detta är inget jag föredrar. Den smakade mest banan, chokladsmaken kommer efteråt och är lite mer nertonad än banansmaken. Jag tror inte på att detta är en shake man dricker dagligen 4 gånger om dagen, men som variation till de andra shakerna i hyllan passar den utmärkt. En familjemedlem fick oxå smaka och hon tyckte den var jättegod!

Vanilla/chai. Min klara favorit! Söt, kryddig och god. Lite lösare i konsistensen än de andra shakesen, men det gör absolut ingenting! För mig är denna lite som en "lyxshake" och jag hade inte druckit den flera gånger dagligen.. i rädsla av att tröttna! hehe. Den smakar mycket likt den berömda Chailatten. :)

Produkterna säljs bla. på ICA, Konsum, Axfood, 7eleven, Pressbyrån och bergendahls. Cirkapris 20 kr. Alla butiker har inte deltagit i kampanjen så jag har tagit reda på att närmsta ställe för mig/er är Willys och Citygross i lund.

Nu ska jag gå in och rösta och det tycker jag ni också ska göra. HÄR. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0