Det är skönt efteråt

Hej bloggen! Nu har jag varit och tränat och fått utlopp för min energi. Eller ja, nu och nu. Jag var hemma vid halv sju så det var några timmar sen hehe. Fick iallafall med brorsan idag så nu tar väl han tag i det igen, och då blir jag mer pepp när jag har nån o träna med. De finns ju några till jag skulle kunna hänka på men victor pressar mig och det gillar jag! Vi körde iallafall biceps, triceps, ben också sprang/powerwalkade vi i intervaller och sen avslutade vi med lite rodd. Bra start. Känns faktiskt som jag kommer ha ont imorgon, haha.

Imorgon står arbetsförmedlingen på schemat. Nån gång mellan 10-12 ska jag dit och göra upp en ny handlingsplan. Sen är där en lucka på några timmar innan det är dags o träna igen. Får se vad jag fyller ut den med. :)

Och jag skaa bli bättre på att ta bilder i vardagen, jag vet att jag e skitdålig på det! Börjar imorgon ;)



Mina två älsklingspojkar. Och jag älskar dig fast du pillar i näsan på denna bilden Oliver. Trots att du inte ens vet vad "pilla i näsan" är. Haha. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

E det andra en kille :S?

2010-09-22 @ 22:16:30
Postat av: Paula

Jag vet inte vem du syfta på i kommentaren av killarna! Men du känns inte alls för smart med tanke på att emma skrev älsklingspojkar.

2010-09-23 @ 14:09:05
Postat av: Emma

Det är förmodligen Benjamin personen menar eftersom jag nämnde Oliver med namn. Men som du säger så är det nog inte nån smart person. Men alla kan ju inte va smarta som vi P, hur hade världen sett ut då liksom. ;)

2010-09-23 @ 15:40:30
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0