gaaah

Varför tror vissa människor att allting handlar om dem och att alla e så intresserade av deras vardag? När dem egentligen har världens tråkigaste liv? Haha iofs så mår man kanske bättre om man intalar sig själv att folk tycker man e ett intressant samtalsämne. Men ditt liv e inte så spännande som du tror iallafall och du är den siste personen på denna jord jag skulle "bry mig om" och "lägga min tid på" som du så fint uttrycker det. so don't worry hunny...

Dock förstår jag inte hur jag kan störa dig och hur du kan veta allt som händer runt omkring gällande mig om du inte lägger ner nån tid på o söka efter det...

P.s du behöver inte försvara dig med att du inte menar mej, för de vet vi alla att du gör så det blir bara löjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0