Guess what?!

För nån vecka sen lämnade min käre granne mitt nummer på dagiset där hon arbetar, och sa att jag kunde jobba som vik. Och hoppa in när nån e sjuk osv. :) Åh vet ni vad? Det ringde precis en jättetrevlig tjej o frågade om jag kunde jobba 9-15.30 på måndag. Klart jag kan det, och jag tycker det är jättekul med barn så det ser jag framemot. :)

Förutom att få detta telefon samtal idag har jag sprungit runt här hela förmiddagen och sminkat mig, fixat håret, lyssnat på musik och dansat. Hittade typ 300 gamla låtar på datorn... Gud vad många fina minnen man har, och vad musik/speciella låtar kan relatera till dem. Trist bara att dåliga/jobbiga stunder och händelser oftast relaterar till olika låtar dem med. Men det har iallafall varit en härlig morgon! :)

Kommentarer
Postat av: Paula

Härligt att du fick lite jobb :D

2010-09-22 @ 16:55:25
Postat av: Emma

Yes :) bara en dag men vafan, man måste ju börja nånstans :)

2010-09-22 @ 21:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0