Höstmarknad

Hej vänner!

Vaknade tiiidigt tidigt imorse när fredde skulle upp, och eftersom jag hade bokat kettlebellpass på gymmet halv tio så pallrade jag också mig upp. Kollade "programmet" över höstmarknaden och insåg att allting började vid 10 tiden, så jag hoppade gymmet och hängde på mamma och dem andra till byn istället..

Vid ett gick vi hem och fikade och då kom jörgen hem också så vi körde en sväng till centersyd. Hittade bara en tröja på hm också köpte vi ett gäng nya kläder till lillkillen. Han växer sååå snabbt, han kan nog ungefär 10 ord nu. Ush vad tiden går!

Nä nu ska jag klä på mig, vi ska nämnligen tillbringa kvällen i Asmundtorp med vänner. Ha en trevlig lördag!








Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Hej!, whats up ? :), ha det häftigaste

2010-09-04 @ 20:59:20
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0