I Tought so

Ang. det tidigare inlägget så har tönten inte hört av sig nå mer, vilket betyder att hon/han var tuff i munnen men liten på jorden.

Godförmiddag på er andra!
Fortfarande arbetslös och rastlös. Förfan.. jag är 19 bast och hatar att vara arbetslös. Det är inte normalt. Alla andra 19 åringar vill ju bara glassa. Typ alla iallafall. Inte jag.

I övrigt har jag inget kul o bjuda er på just nu. Min mens är 5 veckor försenad och jag är INTE gravid. Det är illa. Nu ska ni inte tro att jag tycker det är särskilt kul att ha mens, men det är ju iallafall ett tecken på att ens kvinnokropp funkar som den ska. Och det verkar inte min göra just nu...

Har även fått hem två naturdiet idag! Dem två nya smakerna... Ska smaka dem senare, uppdaterar er om det. ;)



tiden går så foooort


Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag har inte haft min sedans i april :/ & är inte heller gravid..

2010-09-21 @ 14:23:38
Postat av: jocke turtle..

kan mycket väl vara stressen över att inte ha jobb och sen att annat spelar in med såklart..så ta det bara lugnt o stressa inte bara...

2010-09-21 @ 19:58:07
Postat av: jocke turtle..

kan mycket väl vara stressen över att inte ha jobb och sen att annat spelar in med såklart..så ta det bara lugnt o stressa inte bara...

2010-09-21 @ 19:58:26
Postat av: Amanda

åh mens fyfan! fick min förra veckan.. för första gången på 15 månader, FYFAN! hade glömt hur smärtsam mensvärken var :( nu önskar man att man var gravid igen... eller inte! haha

2010-09-30 @ 21:10:48
URL: http://litenast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0