Jag blir så arg!



Hela tiden händer såna här saker runt om i världen. Jag blir så ledsen och arg när jag läser det. Känner en enorm sympati inom mig trots att jag inte ens vet vem den 14åriga flickan är.

Var finns dessa hemska människor?! Jag hoppas att jag slipper träffa en under min tid på denna jord. Dessa nio män är förmodligen helt vanliga människor som du kanske stöter på när du är ute och går på Malmös gator.. men syns det? Syns det att dem är psykiskt störda? Nä det gör det inte och det är det som är så skrämmande. Ofta träffar man säkert på människor som inte är friska i knoppen på ett eller annat sätt, men man vet inte det.

Jag som är en "vanlig" människa förstår inte hur man kan orsaka en annan människa sånt lidande. Och alla kan råka ut för det. Du kan aldrig veta om killen på msn som du sen träffar är en våldtäktsman.. osv. Ush. Jag kräks på dessa män. Förutom ett skott i pannan är det enda rätta enligt mig att skära av dem k*ken. Tvi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0