Konstiga Sverige

Nu är jag tillbaks från min promenad och sitter här och äter frukost. När jag hade ungefär 10 minuter kvar hem blåste det upp ordentligt och strax efter öppnade himmlen sig på bara nån minut och regnet började ösa ner. Skoj ju! Började springa.. men trots det så var jag dyngblöt när jag kom in genom dörren. Hehe. Nu tittar solen fram igen ser jag, inte ett moln på himlen. Konstiga sverige. :)

Idag ska jag måla mitt rum är det tänkt. Men jag väntar nog tills mami kommer hem vid 13, hon får hjälpa mig att riva ner gammal bård...(bord?) För det är ju bara sååå trist. För tilltället är rummet knallgult som det var när vi flyttade in.. ibland undrar man var smaken sitter på folk, knallblåa, lila och gula rum... Det är ju allt annat än mysigt att gå och lägga sig på kvällen i ett rum med en sån jobbig färg. :)

Nä nu ska jag käka upp min mat. Hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0