Lovely

Imorgon ska jag färga mitt hår. För första gången hos frisör faktiskt. Är lite smått nervös, men det kan ju inte bli sämre... och jag hoppas verkligen det blir bra med tanke på vad man får pröjsa. :)

Det blir en mörkare brun, tycker det är fint nu till hösten. Dock har jag ett helt set med löshår, använt en gång... inköpt för 1000:- i malmö på globisco. Extralångt. Så om någon är intresserad av att köpa det så är det bara o höra av sig. Har vänner som säger att håret går att färga. (Har löshåret på bilden nedan)




Kommentarer
Postat av: Emilia

jag har också köpt ett set löshår men är alltid bra med ett extra. Ser ut som min hårfärg. Är de i hyfsat skick ?

2010-09-08 @ 20:15:02
Postat av: Emma

Vem emilia, andersson?



Ja det är det, antar jag, har ju bara använt det en gång. Dock är det spray och grejs i nu så jag måste tvätta det. Vet inte hur ditt är nu men det är ganska ljust/guld brunt som mitt..

2010-09-08 @ 20:19:08
Postat av: Sandy

Mkt fina ögon faktiskt :) klär dig.

2010-09-09 @ 10:02:24
URL: http://sandrarosen.blogg.se/
Postat av: Emma

Thank u :) men detta e min egen färg, bara att bilden e lite omgjord.

2010-09-09 @ 12:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0