Nu får ni ju ge er!

Nu får ni ju ge er. Allihop. Ja ni vet att jag pratar om er och för er skull tänker jag inte hänga ut era namn.

Ni pratar i era bloggar om att vara mogna, att man ska se sina "egna" fel och att alla andra beteer sig som 12 åringar. Att det ska bli så skönt o "slippa vissa människor i sitt liv" and so on. För det första kan vi ju börja med facebook... varför skriva flera status-inlägg dagligen för att pika varann? Säg det ni vill ha sagt istället också lägg ner det sen.. jag tror inte folk är intresserade ändå och det är bara pinsamt löjligt.

Ni har känt varandra sååå länge, varit vänner sen ni var små. Okej att man inte alltid kommer överens men såna här bråk och tjafs höll man på med i grundskolan. Ni är vuxna nu! ingen av er är mer vuxen än den andra sålänge ni fortsätter såhär. Ni är över 20 år gamla, (dem flesta) har pojkvänner och vissa av er arbetsplatser... njut av DET istället för det är så livet är när man blir vuxen. Alla kan ha barnasinne i sig men detta är ju bara så överdrivet. Jag ser nästan aldrig er prata om vad ni och era pojkvänner har hittat på, någonting som förändrats positivt i ert liv eller någonting intressant.

Fattar inte hur ni orkar. Ni är alla sjukt löjliga, ni är inte bättre än någon annan. Ni som är äldst beteer er förfan värst. Snackar om hur andra beteer sig som småbarn. Titta på er själv istället som ni sa, titta i era bloggar.. på era videos.... face it.. skäms ni inte när ni kallar er mogna?

Detta inlägget är inte skrivet för att jag vill bråka eller för att jag inte tycker om er, för ni alla har bra sidor också men visa dem istället för att lägga er energi på att fjanta!


Kommentarer
Postat av: Sandy

Vi har lagt ner, för det som hände i torsdags va droppen. & där ser man bara vem som har nånting inne i skallen & inte. Jag har lagt ner för länge sen, sedan allt detta börja (vilket va med mig) då tog jag bort personerna överallt. Vill inte ha med dom att göra längre, för så gör man inte bara. Men ja.. du har bara hört deras historia.

2010-09-11 @ 11:46:26
URL: http://sandrarosen.blogg.se/
Postat av: Emma

Amen snälla Sandra, så det som hände i torsdags var deras "fel"? Ni har absolut inte lagt ner ni traggar ju det hela tiden. Ni är inte ett dugg bättre än dem någon av er. Dem har inte gjort mer fel än vad ni har. Och hur du kan sitta och skriva att folk beteer sig som 12 åringar när du är 25 bast och ens är med i denna soppa. Och några timmar efter lägga ut en video som inte ens min lillasyster skulle lagt ut för hon hade skämts för sig själv. Som du skrev själv, blicka tillbaka på dig själv och se om allt du gör är rätt.

2010-09-11 @ 11:54:39
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/
Postat av: Sandy

Dom hota både Jenny & Evelina över sms, att dom skulle slå dom osv. Då kommer dom till korsbacka livs & ska slå dom, så ja det e deras fel, inte fan va det Jenny som hota nån. Så innan man säger nåt så tycker jag att man ska ta reda på saker. Kvittar om jag e 24 lr om jag e 44, jag skyddar min familj! Vilken video? Behöver inte blicka tbx på mig sj, för jag vet va jag gör & inte gör.

2010-09-11 @ 11:55:39
URL: http://sandrarosen.blogg.se/
Postat av: Aank

Jag kan säga såhär mycket till dig Sandra, vi kom inte till Korsbacka för att slåss. Vi kom dit för att diskutera, det är stor skillnad ska jag be att få tala om för dig. Och saken är, DU var inte ens där så var snäll och inte blanda dig i allt alltid. Lägg ner istället, för det är vad vi andra har gjort !!!

2010-09-11 @ 12:38:03
URL: http://takethemoment.blogg.se/
Postat av: Aank

Tydligen så har du ju inte lagt ner Sandra? Vi var där, du var inte där. Du har inte med saken och göra, för det var inte DIG som det handlade om. Bara lägg ner istället.Hur orkar du? Vi andra har lagt ner, så varför kan du inte också göra det?

2010-09-11 @ 12:44:54
URL: http://takethemoment.blogg.se/
Postat av: Aank

Har något i skallen eller inte? För det första, du har absolut ingen rätt att sitta här och verka bättre än alla oss andra. Vi har också vett i skallen vettu.

2010-09-11 @ 12:45:46
URL: http://takethemoment.blogg.se/
Postat av: Aank

Vi har fått nog av er, vi har lagt ner! Så då kan ni börja med att också lägga ner, så att vi får slut på detta skitet. För vi orkar inte mer & vi har faktiskt bättre saker för oss än att lägga ner massa energi på småsaker, och saker som är onödiga dessutom! Lämna oss ifred, så gör vi verkligen detsamma!

2010-09-11 @ 12:52:30
URL: http://takethemoment.blogg.se/
Postat av: Sandy

Kvittar va du skriver. Det e polisanmält ändå.

2010-09-11 @ 14:22:31
URL: http://sandrarosen.blogg.se/
Postat av: Aank

Ja det anade vi nog. Men ni kan tyvärr inte anmäla alla oss andra, för det var inte vi som hamnade i bråket.

2010-09-11 @ 14:30:08
URL: http://takethemoment.blogg.se/
Postat av: jenny

jag har lagt ner :)

2010-09-11 @ 15:12:28
URL: http://ilive4themusic.blogg.se/
Postat av: Emma

Det e bara ord mot ord ändå töser. Dem kommer bara skratta åt er.

2010-09-11 @ 15:37:02
Postat av: Aank

Bra! Då har vi lagt ner, då behöver ni inte tilltala oss igen, eller nämna något som har med oss och göra. Svårare än så är det inte :)

2010-09-11 @ 15:55:00
URL: http://takethemoment.blogg.se/
Postat av: Emma

Och om sabina o Michelle ryker ihop så har det väl ingenting med Linda och Annika att göra varför är det "lågt" av dem? Vad skulle ni ha polisanmält dem för? Dessutom vet ni lika bra som jag att sätter ni Linda i nån skit hon inte vatt medverkande i så blir det liv i luckan...

2010-09-12 @ 12:58:39
Postat av: Anonym

bra skrivet!!!

2010-09-13 @ 12:46:48
Postat av: ;)

vem skulle vara rädd för dig emma? helt ärligt haha bara pinsam, ta du tag i ditt förhållande med knarkaren istället och red upp det. tycker bara du har problem med det hela tiden..

2010-09-20 @ 18:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0