Ny grej



Jag har en liten tvångstanke gällande skedar...? Haha. Nu tänker ni att jag är knäpp i huvudet. Helt hundra. Men alla har konstiga vanor/ovanor eller små "tvångstankar" Min är skedar!

Och med det menar jag att jag kan inte äta med vilken sked som helst. Ser ni skeden till höger? Funkar inte. Finns det bara högerskeden ren i lådan hemma hos mig ställer jag mig och diskar skeden i mitten. Hahaha. Varför jag inte kan äta med den högra är för att den är tjockare och plattare... Den ska vara tunn och lite djupare som den i mitten...

Ska jag äta yoggi eller desserter äter jag helst med små, smala skedar med långa skaft. Ni vet latte-skedar? Nu har vi inga såna hemma så jag käkar med lillebrorsans bebisskedar när jag äter yoggi. Det blir mycket godare då.... :P Hahaha och jag är inte galen jag lovar. Har ni några konstiga vanor/ovanor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0