OJ!

Oj oj oj, var det verkligen fem dagar sen jag uppdaterade?! Ser ut så. Var fan har jag varit? De ska jag berätta för er.

I fredes var jag med louise, vi var superduperjätte sugna på att hitta på någonting men allt och alla verkade stendöda. Som vanligt när man är festsugen. I sista stund bestämde vi iallafall oss för att gå ut och ta en öl... Så jag, louise och hennes kompis Sandra tog tåget in klockan 23 och stack till Spisen (rockbaren).

Lite senare joinade oskar, figge och jonot oss. Jonot bor och jobbar i norge nuförtiden så han var bara nere över helgen, kul o se dig vännen! Vid 1 begav vi oss vidare till Myntha eftersom vi inte direkt är några rockmusik älskare.... och vad jag trodde skulle bli en sjukt tråkig kväll blev otroligt trevlig! (Niklas joinade en stund oxå men honom såg jag inte så mycket av den kvällen) Var hemma ungefär halv fem på morronen och väldigt rund om fötterna stupade jag i säng... med min louise brevid mig :)

I lördes umgicks jag med lollo hela dan och på kvällen följde jag med henne till en "reunion" fest i lödde hos Zander... trevligt trevligt. Dock drack jag för fort på tom mage så tiden gick fort oh jag har lite minnesluckor.. haha illa. Sen drog jag vidare och var hemma typ 5....

Vaknade upp på söndag morgon med en hemsk huvudvärk och en jävla ångest, och då insåg jag att sprit inte är min starka sida.... Även om helgen varit jättekul för stunden! :)

För övrigt så har jag impuls tatuerat mig, en liten gullig sak vid troskanten på andra sidan av stjärnorna, passar inte så bra ihop annars e den jättesöt.. haha. Men vafan, man lever bara en gång och den syns bara om jag e naken! :P

Kommentarer
Postat av: jocke turtle..

man lever bara en gång o släppa loss skadar inte ,det blir bara massa trevliga minnen:D

2010-09-20 @ 19:47:29
Postat av: jocke turtle..

man lever bara en gång o släppa loss skadar inte ,det blir bara massa trevliga minnen:D

2010-09-20 @ 19:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0