Regndroppar faller..

..som tårarna gör... lalala.. så fin!

Hej förresten!

Igår efter att jag varit på UM så tittade min fina Louise in till mig en sväng. Snackade lite skit i ca en timma till hennes pappa kom och hämtade henne. UM? aha, ungdomsmottagningen. Det gick bra. Goda nyheter.

Efter det stack jag till gymmet. Tränade i typ 35 minuter? Haha. Glömde motivationen hemma. Stämde träff med Annika och min lillkusin istället (har alltid kallat henne det trots att hon bara är ett år yngre än mig) och mötte upp dem nere i byn. Umgicks och snackade lite med dem innan jag cyklade hem och hoppade i duschen. Sen bjöds det på idol.... E det nån mer än jag som bara tycker det är auditionsen som är roliga? :P

Trots att jag var hemma tidigt kom jag inte i säng förrän runt tolv. Så jag sov lite länge i dag ehehe.. och från det ena till det andra så startade inte freddes mobiltelefon. surt. Hoppas han lär sig av sina misstag. Muhaha...



Lollo på espresso house förra veckan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0