Rip sony ericsson

Godmorgon!

Befinner mej just nu i Asmundtorp hos mitt hjärta, åkte med han hit imorse för att jag ska vara här och passa Enzo under dagarna när hans mamma är på kurs. (idag och imorgon) Men det visade ju sig givetvis att fredde inte skulle dra och jobba förrän efter hans möte, så egentligen var det fullkomligt onödigt för mig att åka hit.. Men bättre det än att ligga och sova. :) Ska ta bussen hem sen vid 2-3 tiden, måste till UM och dem har ju givetvis bara öppet 2 timmar i veckan.

Annars har denna morgon bjudit på ett mindre anfall av ingen mindre än Fredrik persson när han insåg att hans mobiltelefon låg i fickan - i byggbyxorna - i tvättmaskinen. Haha kunde inte låta bli att skratta lite inombords åt hans enorma klantighet.(Att skratta högt var ingen bra idé just då) För er som inte redan vet så är fredde enormt bra på att glömma och slarva bort saker. Denna gången var det mobiltelefonens tur. Fick öppnat maskinen tillslut så nu ligger luren på tork.. får se om den startar. Haha. Min klant. :)



Och eftersom jag inte orkar gå ner och hämta telefon och sladd och inte befinner mig vid min egen dator så bjussar jag på en rolig bild från deras dator. Freddes syster på en stor pålle som vill busa. :)


Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

hej,Vad görs en dag som denna då? :),ha det underbart..

2010-09-07 @ 17:46:41
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: Haval B Aziz

Hi!..allt bra idag eller? :), hoppas det =)..kjaaaaaam :D

2010-09-07 @ 17:47:11
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0