Shit va hände?

Godmorgon gullungar! 

Sovit gott? Det har jag gjort. Sömnproblemen har vänt om helt efter en lång och fartfylld helg... nu är jag trött när jag ska vara trött och pigg när det är dags åh gå upp. :) känns skönt!

Kollar ni på idol förresten? Vad f*n höll Sebastian Krantz på med igår? Ni vet han den där 16 åriga killen som var med i talang 2008. Han är ju skitduktig.. också var han nära på att kasta bort allt igår med ett sjukt dåligt låtval. Tur för hans skull att juryns jobb är att bedöma vem som har potensial och inte. Och de förstod att han valt helt fel låt till sin röst så han fick en chans ändå...

Äh. Nu ska jag föna håret. Idag blir det nog träning! :)

 

Åh vad jag saknar sommaren. Den gick alldeles för fort! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0