Sjuk

Godmorgon regndroppar! (Man brukar ju säga godmorgon solstrålar så då kan man väl lika bra säga regndroppar?) hehe

Jag har gått och blivit sjuk. Eller... blivit sjuk men håller på att bli värre? I dunno really. Som jag sa stod vi utanför mig i lördes kväll/natt och pratade med lite vänner. Jag frös i ungefär en timmes tid men envisades med att inte ta på mig mer eftersom jag ändå "skulle in snart" sen hade jag huvudvärk, feber och frös hela natten.. (jag som aldrig nånsin får feber!)

Igår hade jag en konstig spänningshuvudvärk och har fortfarande den kvar trots massa panodil. Det gör inte ont om jag tittar rakt fram men så fort jag rör ögonen åt sidan/uppåt/neråt så gör det jätteont i pannan och bakom ögonen. Också har jag börjat få ont/känna mig tjock i halsen nu också. Har ni känt liknande? Alltså det med ögonen? Googlade det och då stod det att när det gör ont när man tittar åt olika håll osv så kan det bara början till bihålsinflammation... ååh, hoppas inte det. Hellre kräks jag än att ha ont i bihålorna. Usch.

Så min dag lär ju spenderas här.. i sängen. Med mitt vaniljte, panodil och yoggi. Och datorn såklart. Jag är ingen tv människa, tycker inte om o se på tv, blir jätterastlös då. Men det kan vi prata om en annan gång.

 



Detta är mina bästa vänner idag. Har ni smakat vaniljte förresten? Asgott för oss som inte är kaffedrickare... dem flesta frukt te:na är ju bara så äckliga.


Kommentarer
Postat av: elin

skulle inte vi träna????

2010-09-13 @ 10:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0