Ska man?

Ibland undrar jag om det är fel på mig. Om jag söker efter något som inte finns. Jag vet att det låter dumt men jag är inte en person som blir "nöjd" för det där lilla. Tror jag? Trots att jag är fullkomligt korkad och skitdum som inte gick ut gymnasiet så vill jag ändå inte nöja mig med att jobba med något som jag egentligen inte vill resten av livet. Och det tänker jag kämpa för att få slippa.

Jag vill och tänker inte heller leva med att inte bli uppskattad, sedd, älskad och lycklig.. För det är för många som gör och har gjort det anser jag. Jag vill inte om 10 år ångra mina beslut och hur jag levt. Jag vill leva nu och jag vill leva som jag vill. Och visst finns möjligheten? Begär jag för mycket... Ska jag finna mig i att leva till hälften eller ska jag släppa ut allt jag har inom mig.....?! Så mycket frågor som det inte alltid finns svar på... Man lär av misstag och får livserfarenhet men ibland skulle det vara skönt och prata med någon som har svaren.

Nu blev det lite känslosamt. Men jag tror att många känner igen sig och att en del förstår precis hur jag menar.., natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0