The day

Inte förrän klockan var halv två i natt somnade jag. Fattar inte var all den energin kom ifrån med tanke på att jag bara sov till halv elva igår morse och det är väl inte så himla länge ändå? Aja jobbigt var det iallafall. Jag är van vid att slockna direkt när jag släcker lampan typ. hehe.

Imorse ringde klockan kvart i nio och faktiskt (!) så var jag trött och ville typ döda den. Men eftersom jag skulle köpa bullar och cykla hem till min kuz och käka frulle så var jag tvungen att pallra mig upp. Och här är jag nu. Mätt och belåten. Annika är också här... :)

Här blir jag och umgås med dessa fina töser till halv två sen beger jag mig till frisören. Ska ju färga idag! wie, lite nervös är jag faktiskt. Vi hörs sen med resultatet! :*


Kommentarer
Postat av: Aank

Tack för en mysig morgon :)

2010-09-09 @ 15:33:18
URL: http://takethemoment.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja annika o linda är två stabila vänner som man verkligen vet va man har dem...hoppas det blev bra i håret

2010-09-09 @ 19:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0