To does

Godmorgon! Idag var jag uppe med tuppen, vaknade när fredde skulle till jobbet lite över sju. (trots!) att jag, eller rättaresagt vi knappt har sovit på hela natten. Det är så lyhört i vår lägenhet och min lillebror har skrikit i stort sett hela natten. Tror han har ont i öronen så han fick en tid hos doktorn om en timme.

För övrigt så har jag en del saker jag borde göra idag. Hur kommer det sig att trots att man helt plötsligt är arbetslös och har all tid i världen så blir det ändå "äh, de gör jag sen"? Eller är det bara jag som är så? Haha, jag borde gå och skriva in mig på arbetsförmedlingen, jag borde skriva om mitt cv och söka en utannonserad tjänst jag hittat. Jag borde gå till gymmet, jag måste och posta ett brev om en blankett, jag måste köpa en present till min farfar, vi ska nämligen dit på middag och kalas i morgon. Weelll.. var ska vi börja?

Tror jag ligger kvar i sängen lite till och funderar. ;) Förresten så färgade jag ju håret i går! Lite kopparbrunt... alltså en liten touch av rött i. Det blev fint och jag blev nöjd.. :) Synd att färgen brukar slitas bort så fort av allt mitt plattande bara. Det är ju inte direkt billigt och gå till frisören och färga. Bilden är inte rättvis men det kommer en ny, jag lovar.




Kommentarer
Postat av: Sandraa

Det blev faktiskt jättefint :)

2010-09-10 @ 14:00:28
URL: http://sandrarosen.blogg.se/
Postat av: Lina

Riktigt fin hårfärg!

2010-09-11 @ 15:37:53
URL: http://linarosling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0