Välkomna!

Glömde ju nästan....

Att välkomna mina nya läsare. Dem senaste dagarna har ni ju skjutit i höjden med ca 18 personer om dagen... Vem ni är och var ni kommer ifrån har jag ingen aning om. Och ni vill ju inte berätta iheller så jag får väl leva med ovissheten. :)

Måste också tillägga att ni är ganska tråkiga... enda gången ni kommenterar är när jag provocerar i stort sett. Ibland slinker det in lite andra kommentarer men för guds skull - stå för vem ni är.... What's the point annars liksom? Skriver ni någonting snällt så blir jag glad, men om personen som skrivit det kan meddela sitt namn också blir jag ännu gladare. Och skriver ni någonting elakt eller en åsikt så skriv under, vad är det för mening med att framföra en åsikt om man inte vet vem det är som framför den?

Äsh.. godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0