Var tog den vägen?

Ja var tog denna veckan vägen.. imorgon är det torsdag och jag har i princip inte hittat på ett skit denna veckan. Skärpning.

Dem senaste timmarna har jag plockat bort lite bård i mitt rum, svurit åt att limmet sitter som fan och åt att där var DUBBLA lager. (en gammal bård under) Man får liksom blöta den och låta det suga åt sig och sen skrapa bort den med en kniv. Tar ju evigheter. Blir nog målning imorgon istället.

Sen har jag lagat middag till mamma och jörgen. Dem har börjat hålla igen på maten nu och jag e ju bättre än dem på vad som är bra och inte så jag får ju offra mig. ;) Nu ska jag följa med och handla tror jag. Dör av rastlöshet i denna hålan.


Kommentarer
Postat av: nathalie

hej ! hoppas allt är bra.

är ny i bloggandet , kan man se nånstans hur många besökare man har? o vart gör man då de?=)

2010-09-15 @ 19:21:10
Postat av: Emma

Hej :) jadå det är bra med mig.



Har många Nathalie som kommenterar men jag har mina aningar om att det är Nathalie L va? :)



Ja det kan man... När man trycker på översikt över sin blogg så kommer där upp massa flikar, då väljer man statistik också kommer det en tabell typ med röda o blå streck.. Det blå strecket är hur många unika läsare o det röda hur många gånger den har lästs under dagen. Föratod du lite kanske? :p



2010-09-15 @ 21:43:15
Postat av: Nathalie

Japp de är jag :) bra förklarat jag förstod. Tack:)

2010-09-15 @ 23:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0