Vem e du?

(till inlägget: Nu får ni ju ge er!) Postat av: ;)

vem skulle vara rädd för dig emma? helt ärligt haha bara pinsam, ta du tag i ditt förhållande med knarkaren istället och red upp det. tycker bara du har problem med det hela tiden..


SVAR: Måste bara börja med att säga att du som skrivit denna kommentaren kan inte vara särskilt begåvad. Var har du läst att någon skulle vara rädd för mig? Handlar inlägget ens i närheten om det eller var du full när du skrev det?

Och när du skriver "ditt förhållande med knarkaren" så förmodar jag att du menar att fredde är knarkaren, eftersom det är honom jag har ett förhållande med. Jag undrar även vad du tror dig veta om mina problem och mitt förhållande då jag inte brukar dela med mig särskilt mycket av det i bloggen.. känner du mig eller?!

Mitt mål i livet är inte att folk ska vara rädda för mig... men det kanske ditt är? Jag skiter i vad du och andra anonyma idioter tycker, och om du vill "nå" mig eller "såra mig" känslomässigt så får du nog försöka lite bättre än så. Ang. "KNARKAREN" som du tror dig veta så mycket om så är du ju förmodligen väldigt rädd för honom eftersom du inte vågar stå för detta uttalande underskrivet med ditt namn... :) Då hade detta varit mycket roligare.. tycker jag iallafall. :)

Så om du tycker jag är så pinsam, så har jag ett tips till dig. Sluta lusläs min blogg och red ut ditt tråkiga liv istället :) Du kan ju inte ha mycket för dej eftersom detta inlägget är postat mååånga inlägg ner i min blogg och kommentaren kom för 2 timmar sen :) Puss!


Kommentarer
Postat av: jocke turtle..

mej veterligen så är det väl inga problem så tydligen en som inte vågar stå för sina meningar

2010-09-20 @ 19:45:49
Postat av: Paula

Hmm jag måste bara säga att det är jävligt lågt av den som skrivit det inlägget för även om DU nu inte tycker om Emma eller what ever? men ge er inte på hennes pojkvän? Han har inget med det att göra?! Så varför ska han hängas ut i bloggen?

2010-09-20 @ 19:46:53
Postat av: Emma

Håller med dig fullständigt Paula. Och att skriva och fråga om jag tror att någon skulle "vara rädd för mig" och sen inte ens våga skriva sitt namn. Haha skrattretande. Fredde hade nog gärna möblerat om huet på den personen.

2010-09-21 @ 10:44:59
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0