Arbetsintervju

Vaknade av att klockan ringde 08.30 i morse. Min älskling skulle på arbetsintervju idag så Vera körde oss in till lund också gick jag oh hon en runda på media markt medans min babe gjorde sin intervju. När vi hämtade upp Alle efteråt var han hel nöjd med sin prestation och allt kändes superbra... :) Så det gjorde mig glad också. Det viktigaste är att man känner själv att man var ärlig och gjorde bra ifrån sig sen är det bara o vänta och se hur de går!

Nu e vi hemma hos Alle igen och ska hjälpas åt köra en storstädning eftersom de är fredag idag. Och hur skönt är det inte att luta sig till baka i soffan ikväll när allt är cleant :) Så nu ska jag ta ett handtag också!

Vi hörs senare :) Glöm nu inte luras idag, men inte för allvarligt eller elakt *ler







Förbereder mig inför påsken ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0