BAM

Stackars lilla jag har mått dåligt dem senaste dagarna men nu är jag bättre igen! Och skönt är det.. nu är det min tur att njuta av vädret :) Idag har jag, Madde och Alex varit en sväng på centersyd. Skulle leta presenter till min lilsis och min farmor men jag kom hem utan presenter till någon av dem. Jag får sån beslutsångest! Vad ska man köpa till någon som fyller 71? Aja, de löser väl sig.. Jag har tills på lördag på mig för då ska de firas. Eftersom jag fyller 20 på måndag så har min kära pappa anordnat en fest för mig, för familjen och släkten. De ska bli jättetrevligt.. :)

Fick iallafall med mig en väska, ett baslinne och en tunika hem! Och ett basketlinne till broren min eftersom jag vet att han länge velat ha ett sånt.. Snäll lillasyster jag e va?! ;-) Kollade på ett par inlines jag ska köpa i helgen också. Det är ju ett måste nu till sommaren. Älskar oh åka :) Också har jag hunnit en sväng hem om mamma  och grillat lite korv med de andra, varit en sväng på systemet med elin oh oskar och kollat över månadens roligaste - räkningarna.

Och för er som undrar så har jag tappat 1,5 kg. Maginfluensan hjälpte nog mig på traven dock men va gör de ;) Nu ska jag titta på när Vera gaddar Madde :) Amor vincit omnia.. kärleken övervinner allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0