D-day

WELL, my friends. Det är såhär att sen jag och Alex blev tillsammans för sisådär ganska exakt 6 månader sen (på fredag är det 6 mån. Redan?! Haha) så har gått upp 10 kg. Normalt för mig är att väga 62 kilo, det är vad jag brukade ligga på.. Men när vi träffades gick jag på diet och vägde endast 59 kg.. NUMERA väger jag detta PLUS tio kg till.. (Och nä jag skäms inte för att skriva min vikt på bloggen, det är en vikt och inget annat.. ibland plus ibland minus) im so much more than just a weight ;) Det jag vill säga är iallafall att from. imorgon ska det göras något åt dessa kilon.. (Dock vill jag behålla min kvinnliga form och skulle aldrig vilja väga under 55 kg..)

Och nu undrar jag.. är detta något ni vill läsa om? Vill ni uppdateras om detta eller you just dont give a shit? Haha jag skriver ni läser så ni får absolut ge feedback.. ;) Dock så är många av er tysta som musar och det är inte många jag ser kommentarer av.. Hade jag skrivit ett inlägg och bett er namnge er själv så hade inte ens hälften gjort det and i dont get the point with that. Varför är det hemligt att man läser någons blogg? Vi tjejer (oftast tjejer) delar ett intresse av att skriva och läsa andras bloggar.. är det något negativt? Vi alla snokar.. måste vi sticka under stolen med det? Nää, mesigt.. :)


Kommentarer
Postat av: Emilia

skriv om vägen dit :) hade varit skoj, skriv gärna ut lite tips också man kan sno ;) det är aldrig fel ! haha ..

2011-04-11 @ 08:34:08
Postat av: Emma

Kan jag absolut göra :) Haha du tänker precis som jag.. ;) gilla* Kram!

2011-04-11 @ 11:20:10
Postat av: Anonym

behöver själv gå ner 10 kilo så vore kul att läsa, behöver motivation! =)

2011-04-11 @ 21:53:17
Postat av: Caroline

Det är bra emma att du inte vill gå under 55 kg för det är absolut inte fint. Jag väger56,7 sist jag vägde mig & jag kämpar som fan att gå upp till 60 minst alltså..

2011-04-12 @ 13:39:04
URL: http://PimPiina.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Okej.. vem är du som behöver tappa 10 kg? :) no name..



Carro: Nä det tycker inte jag heller Carro. Och då är jag ändå bara 1:65 lång.. tänk dem som är 1:75 och väger under 55 då blir det helt plötsligt mycket smalare..

2011-04-12 @ 17:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0