Glamourama tonight

Godmiddag!

Stressade iväg till kävlinge innan med A eftersom han fick med kort varsel reda på att han var tvungen att infinna sig på AF klockan 12 idag, och eftersom jag vill ha motion så slängde jag på kläderna och hängde på. :) Gick en sväng inom mamma och fixade lite grejer på datorn sålänge, sa upp ett abonnemang och mejlade min handläggare. Ska gå truck-kurs i Malmö i början av maj! Är lite nervös men det ska bli kul :) sen är det ju väldigt bra oh ha ett truck kort när man söker jobb..

Just nu sitter jag och tar igen två "Glamourama" avsnitt som jag missat. Visste ni att dem gjort en ny säsong? Mån, ons och fredag kommer det ut nya avsnitt på tv3play. :) För att se en "trailer" om vad det är för program, klicka här.



Tjejerna förra säsongen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0