I did it!

Haha, yes det gjorde jag. I hela 20 minuter trotsade jag regnet och vart ute och joggade. Men jag gjorde det iallafall... haha. En bit ifrån där jag bor finns en ganska lång stentrappa, jag sprang upp och ner i den cirka 10 gånger också.. mycket jobbigt de dära! och bra träning ;)

Nu e jag hemma hos min babe. Nyduschad, nyrakad och ny-insmörjd.. hehe. Nu väntar sängen och jag är fortfarande irriterad över dagens BB-avsnitt. :P (la ner det där med bb 24-7 så nu missar jag inte ett enda avsnitt) Trodde inte de där om Sara.. the girl next door *ler Dem har ju inga förpliktelser eftersom de inte har ett förhållande men lite får man ju tänka på andras känslor.. Jag menar nu var det ändå ganska offentligt att hon och Martin hade något. Men men, vissa brudar är kändis kåta och ibland tar det över ;) trots att basshunter e fuuuul..

Oh från det ena till det andra så pratade jag med Sebbe innan, en vän till mig jag inte träffat på väldigt länge som nyss genomgått en ganska riskfylld operation. Livet är aldrig rättvist men de va skönt o höra att allt stod fint till med dej vännen!

Nu ska vi sova! sweet dreams :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0