Keep dreamin'

Oj vilken lugn helg jag haft. I fredes var jag hemma hos min älskling och mös framför BB och bara tog det lugnt. Igår var vi hemma hos min bror oh kollade film också slaggade vi där. Såg "Let me in" en vampyr film som går på bio nu.. liiiite långdragen men absolut sevärd :)

Idag har vi varit hos min mamma hela dagen, alla syskon med respektive hamnade där som vanligt haha och så grillade vi i det fina vädret :) är så glad att vi har och alltid haft en så bra relation syskon emellan! Vi har även en väldigt nära relation till vår mamma (och pappa för den delen) och det är precis så som jag vill ha det. Ni betyder allt för mig!

Annars med er? Det märks att det varit fint väder ute.. läsarna sjunker med ett 20 tal då.. Men de gör inget, ni hittar tillbaks igen, everytime! ;)



Finns ingen sötare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0