Shopping

Igår eftermiddag/kväll var jag och min bigsis på en liten shoppingrunda i lödde. Vi blev avsläppta där av min styvpappa sen hämtade Ogge upp oss en stund innan dem stängde. Handlade inte jättemycket men tänkte att jag kunde visa upp det ändå.. alltid lite kul med bilder ;)



Solglajjor 69 :-
(Jag handlar aldrig dyra brillor för jag har sönder flera st på en sommar.. hehe)

Reebok träningsskor REA 199:- (förut 799:-)
As sköna.. riktigt kap.

Vichi Normaderm Teint, brunkräm från Apoteket 185:-
Dyr, men sjukt bra..


Kommentarer
Postat av: Caroline

var fan hitta du tränings skore så billigt. letar också som fan efter ett par ju :P

2011-04-27 @ 15:57:43
URL: http://PimPiina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0