Sjukling

Lite dålig med bloggandet - i know
Både dåliga och bra nyheter.. vi börjar med de dåliga:

Skulle egentligen jobbat på dagis idag, men vaknade upp 3 inatt och staplade in mot toan för att kräkas.. Eftersom småbarnen i familjen nyss varit sjuka så hade jag det på känn. Har bara legat i soffan hemma hos min babe heela dagen idag. Lite ångest när det varit så soligt och fint väder.. Men vad gör man! För övrigt hade jag glömt hur hemskt det var att kräkas. Usch usch och fy.

Ännu har jag inte kräkt igen men när jag drack ett glas saft fick jag oerhörda smärtor i magen som påminde mig om när jag hade magkatarr.. Så att magsyran från maginfluensan kan ha givit mig magkatarr. Därför har jag endast vågat äta 2 brödskivor idag. Det är väl det enda plusset med att vara magsjuk, haha.. att man inte äter allt för mycket.

Också till de bra: (kan man tycka)
Pappa ringde idag och sa att jag kunde börja jobba redan nu den 2 Maj. Glad blev jag men sen insåg jag att min truckkurs är den 2-6:e Maj så jag får helt enkelt vänta med att börja tills den 9:e. Men jag dör inte av det, jag får ett truck kort for free :) De enda negativa med att börja sommarjobbet redan nu e väl att jag inte har en enda dag ledigt förrän i slutet av augusti när sommaren är över.. förutom helgerna. So for god sake.. Give me nice weather on the weekends :)

Nu ska jag titta på ett makeup program med Madde! Ändå ganska kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0