Städa städa!

Done! Vi tog varsitt "område".. Jag fick tvrummet och nu kan man minsann spegla sig i golvet! Fresh :) Nu behöver jag en dusch känner jag..



E de någon som lyckats lura någon ännu förresten? Veronica ringde till kenth innan och låtsades att hon nyss betalt räkningarna och att dem FATTADES pengar hahaha.. Därefter "snyftade hon fram" APRIL APRIL. :)

Jag har läst en del grejer på fb idag men förstått att dem flesta var aprilskämt.. Dock gick jag på ditt Carro! Haha jag trodde att du skulle flytta till sthlm och ta Casper med dig, tills jag läste kommentarerna :P


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, lugnt. Jag lämnar inte Skåne land! :P Never

2011-04-02 @ 20:51:46
URL: http://pimpiina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0