The birthday

Vaknade upp i måndes morgon (på min födelsedag) av att min älskling gjorde entré med frukost på sängen.. Han e så fin min Alle :) När jag ätit fick jag öppna presenter från honom och Madde. (som också kom in oh joinade) Av A fick jag ett par ljusa jeans jag själv tänkt länge på att köpa.. :D Så söt, han hade gått och kollat min storlek och uppmärksammat varje gång jag sagt att jag tänkt köpa dem.. Älskar dig babe! Av madde fick jag massa sminkborstar och sminkgrejs som jag också önskat mig :) tusen tack!

Några timmar cyklade jag hem till mami också åkte jag, min styvpappa och min storebror ut och köpte inlines. YEAY. Dem jag skulle ha fanns inte så det fick bli snäppet dyrare. K2 Alexis som stödjer Rosa bandet. Om ni själv funderar på att köpa är dessa superbra inlines för 1599:- på stadium.

Superglad åkte jag därifrån och hem till mamma igen och avnjöt påsktårta som jörgen köpt till mig =) Efter det solade jag lite och sen hoppade jag på cyklen och begav mig hem till A igen. Där fick jag min present av Alex mamma och det var en till ring från Kenzas smyckeskollektion :) ih! Jättefin :) tack Vera då.. och kenth såklart.

Kvällen avnjöt jag en timme på inlines med storebror, storasyster och Oskar :) supermysigt! Hade en jättefin födelsedag och vädret var helt perfekt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0