Tusen tack!

Hej på er! Har ni haft en bra helg? Jag har haft en helt stålande :-)

Jag fyller ju som sagt år i morgon, så igår hade min pappa och hans flickvän anordnat en fest för mig. (för familj oh släkt) Det var jättefint alltihop, dem hade verkligen ansträngt sig. Fin dukning och god mat.. Sprit, tårta, godis paketer ja allt var jättemysigt. Och jag fick allt jag önskat mig :) kunde inte varit bättre! Tusen tack till er allihop. Älskar er så in i bomben!

Jag fick bland annat en ring från Kenzas smyckekollektion oh en "ringhållare" i form av en katt av min syster, hårprodukter av min bror och paula, kläder och pengar i massor.. :) precis så som jag ville ha det! Min älskling får jag av imorgon eftersom det är då min födelsedag är. Ska bli spännande ;-) Tog förresten en massa bilder igår men dem finns på Oskars mobil.

Idag har jag och min lilsis varit på fyndbörsen i Malmö med pappa oh miao, därefter en sväng till Entré för att inhandla inlines till lilla mig.. men tyvärr hade de inte min storlek så jag får ut på jakt imorgon igen.

Nu ska jag switcha om sen ska jag promenera till furulund för att äta söndagsmiddag med min bonusfamilj :) *ler ciao
 
Lite presenter 

 

 

Lite inköp idag

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0