Helgen

Kom på att jag inte berättat om helgen så jag tar en snabbis om det!

 



I fredes bloggade jag så vi går direkt på lördagen. Jag och Alle var bortbjudna till min bigsis. Vi lagade mat, chili con carne och drack lite vin och hade det mysigt. Tycker det är jättetrevligt att umgås med er Elin oh Oskar ska ni veta (!) När klockan slog 22 satte vi oss i en taxi och åkte in till Lund hem till Nicke. Det var ett tag sen jag och Nicke sågs på grund av en massa bullshit talk men de löser sig alltid, vi är inte långsinta någon av oss ;) *ler Dannie, Sara, Dennis och lilla Miranda var också gäster hos Niklas så det blev en trevlig kväll )det som vart kvar av den) innan det var dags att ta tåget hem igen.



Vaknade upp hemma hos mig i söndes morse för att snart bege oss hem till Paula på kalas. Kakor och tårta och några timmar senare var vi hemma hos Alex.. Kvällen spenderades på soffan framför BB live :)

Och igår fyllde min kära moder år! Eftersom A hade sin första dag på sin praktik och jag hade hela dagen ledig så bestämde jag mig för att STORstäda hemma hos oss. Så det gjorde jag.. och när klockan slog 16 kom min mamma hem och kunde bara luta sig tillbaka i en totalt ren lägenhet :) bara det var en födelsedagspresent för henne! *hihi Efter det satte jag igång och lagade maten och klockan 6 trillade syskonen med sina respektive, samt min Alle in genom dörren. Vi fick en trevlig kväll med mat och bus med lillen, och mamma fick allt hon önskat sig :) (såklart! hon e ju världens bästa mami)



Efter kalaset åkte jag och mitt hjärta hem till honom och när vi kollat klart bb plingade det i min telefon.. Det var mamma. "Jörgen har friat till mig! hurra"
Detta sms gjorde hela min dag och jag är sååå glad för din skull mamma. Min mamma och jörgen har nämnligen varit tillsammans i över tio år och mamma har hela tiden velat gifta sig med honom. Nu äntligen, efter tio år friar han och hon är världens lyckligaste, och det är vi också. ♥

Idag har jag jobbat två timmar, hämtat min lillebror på dagis, övningskört och hämtat ut en ny iphone. Lycka! Nu BB :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, gud vad söt unge!

2011-04-06 @ 09:44:30
URL: http://linarosling.se
Postat av: Sebastian Pantin Liljevall

Hälsa grattis ifrån oss! :D

2011-04-06 @ 16:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0