Svar på frågor..

Ibland blir det fler frågor och ibland färre. Denna gången var det inte så många så jag tänkte först strunta i att svara på dem, men jag är inte den som e den så jag svarar iallafall.

Lina
Färgar du ditt hår, och isåfall vilken färg? Skitfint!



Svar:
Ja det gör jag, jag tonar det med Schwarzkopf "country colors" Kastanj. Min frisör berättade för mig att färga håret med permanent hårfärg om och om igen förstör håret. Färga en gång räcker, sen tonar man bara efter..


Josefine
hej emma :)

vad tror du att du gör om 5 år ?
vad är ditt dröm yrke ?
hur många barn vill du ha?

ses! <3

Svar:
Hej Josefine :) Om 5år har jag ingen aning om vad jag gör, men jag gissar på att jag har utbildat mig till det jag vill jobba med och arbetar med det, bor tillsammans med någon, kanske en bebis på väg? Time will tell :)

Mitt drömyrke är Vetrinär men den drömmen kommer nog att förbli en dröm. *ler Annars vill jag bli konditor eller frisör. :)

Jag vill ha 2 eller 3 barn känner jag nu, men man vet ju aldrig förräns man prövat på. Men jag har en stor kärlek till barn och oavsett hur ont det gör så tror jag inte jag nöjer mig med ett. Jag kanske slutar med fem som min mor :) haha.

Kram! <3


Carro
Hejhej Emma. :)

Tror du någonsin vi kommer bli så bra vänner så vi kommer börja umgås? I like you anyway :P haha.

Ha det super. Kraam

Svar:
Hej carro!

Haha söt du e, vilken fråga.. det vet jag inte :) jag tycker om dig också och visst skulle jag kunna tänka mig att umgås med dig, absolut. Desamma, kram kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0