Youre always beautiful to me

Har ingen vidare lust att blogga ikväll, men jag måste bara berätta att idag fixade min Alle sina tänder och det blev så jävla fint. Är glad för hans skull att hans gluggar är borta för gott och att han trivs mycket bättre med att le och visa tänderna nu. Jag tyckte givetvis han var jättefin innan också men nu kan han trivas med sitt leende och det är de viktigaste. :) Så ni med glugg/gluggar mellan tänderna (som inte trivs med det), gå och fixa det.. det tar ca 1½ timme och det blir superfina resultat.

För övrigt så ska jag slänga mig i soffan nu med en skål jordgubbar och kolla BB. Imorgon är det jobb 11:30-16:30 :)

Drömmer mig tillbaka till rhodos värmen med vetskapen om att jag ska jobba hela sommarn utan semester..














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0