Allt och inget

Hej på er! Jag veeeet jag vet jag veet att jag är jättedålig på att uppdatera.. men det har hänt mycket på sistone och då är inte bloggen prio 1 direkt ;) men nu ska jag försöka bli bättre.

Kan börja med att berätta att jag förra torsdagen var på intervju för ett arbete på Haldex, borg warner i landskrona.. i onsdes denna veckan ringde dem och frågade om jag var intresserad av att börja jobba för dem. Självklart var och är jag det :) Imorgon börjar det, lite smått nervös faktiskt, men ska bli skoj. Kör tre veckor två skift därefter börjar jag jobba helg skift. Inte massa supande varje helg kanske kan göra att man börjar fokusera på träning igen, måste måste ta tag i det.. allt osunt "levene" "har satt sina spår nämligen ;)

Förutom detta har jag IDAG gått och blivit sambo med min vän Sandra :) Vi har flyttat och konkat på möbler hela dagen lång, så nu ikväll unnade vi oss några timmar på soffan med tjejsnack och tv.. mys! Känns rätt sjukt att det är på riktigt nu, jag har flyttat från min hem kommun, tömt min lägenhet (som jag bodde i i en och en halv månad haha) ADRESSÄNDRAT.. ja nu är jag landskrona bo! Det enda jag med sorg lämnar i kävlinge är min fina familj, men som jag givetvis kommer hälsa på så ofta jag kan och känner för :)

Annars har det blivit mycket party oh fest dem senaste månaderna, denna helgen är nog den enda som varit nykter, om jag bortser från några tequila shotar igår.. ;) hade för övrigt en trevlig kväll i lilla kävlinge igår med lite vänner! (tilllägger; även en väldigt mysig fredag!)

Nä nu är det dags att sova.. blir förmodligen en visit på malmö festivalen i veckan med några delar av min familj, jag och sandra ska även ta en checkout på gymmen i denna stad så att vi förhoppningsvis kan bestämma oss för vilket vi ska börja på :) hörs!!


på inferno förra helgen "timbuktu hoffmeastro efterfest"







inferno



Såhär kul har vi när vi shottar tequila i kävlinge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0