La gente esta muy loca

Då var helgen (tyvärr) förbi och det är måndag igen. Its time to go back to work! Dem flesta steg förmodligen upp tidigt imorse och har snart betat av halva sin arbetsdag.. Jag själv steg förvisso också upp tidigt men börjar inte jobba förräns 14:30 idag. Skönt kan man tycka, men mindre skönt att vara hemma igen klockan 00:00 inatt. Så denna vecka kommer jag vara lite isolerad, hemma när alla sover oh går och jobbar när andra kommer hem.. men det är bara oh bita ihop :)

I fredes var det "återöppning" på tages som haft stängt i en månad, och givetvis var jag och Sandra där och gästade ;) *ler hade en trevlig kväll som avslutades med mysigt sällskap :) I lördes stod film och pizza på schemat och jag vart så jävla trött.. men det hindrade inte oss från att så sent som klockan 22 börja partaja igen.. Lördagen blev ännu trevligare och även då dansade vi loss på tages! Denna gången med sällskap av marcus, dan och fridman :) goa grabbar! Igår söndag var en lugn dag och på kvällen kollade jag UFC med lite vänner :) det var helgen lite kortfattat!

Just nu sitter jag ihop krupen i soffan och myser, det öser ner ute och jag känner att hösten nu kommit för att stanna. Mysigt men samtidigt tråkigt, sommaren går alldeles för fort! Och för varje sommar blir man ju äldre... höhö..

Ta hand om er! PUSS

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0