Målar killen

Godmorgon! Eller gomiddag kanske det är för några av er :) Själv har jag återigen varit uppe tidigt, eftersom det skulle komma en snubbe och måla badrummet i morse. Men eftersom jag vart så trött så låste jag in mig på rummet, pluggade in hörlurarna och kollade på film.. så fick han måla på bäst han ville :) ska strax gå ut och kika på resultatet!

För tillfället ligger jag och drömmer mig bort i the ocean of shoes... haha nä men jag klickar runt och letar efter ett par höstkängor/stövlar/boots. Jag vill ju ha så mycket! höga stövlar, platta stövlar, boots, pistols.. men vi får se vad det blir :) scorett har dödligt mycket snyggt iallafall..

jobb idag, samma tid som igår 14:30-23.36! Jobbar så imorgon också sen på torsdag slutar jag 00:00 tror jag, också ledig på fredag wiho! då blir det nog shopping med min andra halva :)

Ha en bra dag! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0