Missad tvätt-tid

Så är läget.. skulle egentligen ha tvättat 7-12 idag men jag sov givetvis vidare till 9:30... bra jobbat! halv tio pallrade jag iallafall mig upp ur sängen och cyklade till kvantum och handlade lite käk, och nu har jag gjort matlådor för några dagar framåt.. måste få ordning på de där med maten om jag ska lyckas bli av med detta enorma sötsug.. sjukligt jobbigt!

Veckan rullar på, idag och imorgon kvar på jobbet sen är jag som sagt ledig på fredag.. och då åker jag och Sandy till malmö stad för shopping :) kul!!

Nä, om man skulle hoppa in i duschen.. ikväll efter jobb får jag äntligen sällskap av någon annan än... hm, mig själv. haha. mys!


maaaat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0