Monday 1th of august

Då har ännu en helg passerat och det var lika jobbigt att stiga upp ur sängen idag som alla andra måndagar. Vi drar det lite kortfattat...

I fredags förfestade jag, min sandra, min louise och två andra sandror ihop och stack därefter ut i helsingborg!Meningen var ju såklart att vi skulle gå på festivalen först men eftersom vädret var så tråkigt så gick vi direkt till tempel. Där spenderade vi halva natten och jag/vi hade en sjukt rolig kväll :) tack till er som gjorde den. *ler P.S om någon som jobbar på tempel mot förmodan skulle läsa min blogg, skaffa bättre luftkonditionering! Min mobiltelefon blev nämnligen fuktskadad av svett. Inte okej. Haha...

Lördagen vaknade jag och sandra upp som två zombies, men efter en runda till centersyd och lite mat i magen så var vi på banan igen. Efter att ha suttit i en varm bil kastade vi oss i poolen när vi kom tillbaka hem och hann inte mer än upp igen innan ösregnet kom.. Softade och gjorde massa såna grejer tjejer gör, sen på kvällen fick vi besök. Lite alkohol, spel och trevligt sällskap senare så var den kvällen också förbi.. tiden går fort när man har roligt ;)

Igår vart det söndag och dags för mig att åka hem igen.. tråkigt men man måste ju jobba! Så idag har jag jobbat och promenixat hem i ösregn. KUL. Nu knackade Louise på dörren, PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0